Friday, March 13, 2015


So its Lace and Denim kind of day, well I've always been in love with denim, got several in my closet and recently with lace too, Lace is too feminine while Denim kinda has that andro feel, and mixing them for me exudes a nice story haha. Anyways my friends and I decided to go out to study, like finally! we decided to study for finals haha, that's so rare ! So we were so enthusiastic going to a random cafe, but i don't know what happened, coz we just ended up eating and studying at a common fast food chain, like what the heck. But it's okay we get to study few lessons tho. 

I know Selfie and Studying is so not a good idea haha, but I can't help it, So i took a couple of minutes for the photo shoot and then the rest of our time for study, Had fun with my dorky friends in Abreeza Mall of Davao.

A.V.H Jeans Co. Denim Blazer / Etam White Lace Top / Join Vintage Bag / Uniqlo Stretch Pants / MGE Red Flats/


Thursday, March 12, 2015


"Loving you is red" , haha i don't know but there something about red that is so shmexy to me? what do you think? Yeah, every time i see  red clothes, I'm like "aww so seductive ", but of course it depends on the shades, Coz there are shades of red that exudes fun and love and there are shades that kinda has a feeling of sexiness and lust lols, and that's my type of red.  So, I decided to go all black yesterday , and its the Red blazer that made my look cool right? I'm actually into Monochromes lately with a pop of any color to make it interesting. Hey noticed my hair? I had curls yesterday and I think i don't look bad on it, So I'm planning to have curls more often haha. 

The whole look actually is a bit off in the morning coz the sun's up and I had to act like I'm not feeling hot at all haha, I had to make people around me think I'm really comfortable wearing layers in that kind of weather. But everything was perfect in the afternoon! hoho, it was gloomy and breezy so yeah I was having a great time with my bishie roaming around the city, wait. that rhymes haha! 

So are you a blazer type of person ? Do wanna know where to find blazers that suits your personality ? why don't you contact me on facebook and lets talk about it. So i gotta go now ! toodle .

West Win Red Blazer /  Uniqlo Dark Pants / Forever 21 Black Sando / Pixy Black Bag / Dawoori Black shoes /

Monday, March 9, 2015


THANK GOD ITS MONDAY ! okay I'm weird coz most of the earthlings don't like Mondays, but i do like seriously, i don't know whats with me so don't ask. Anyways notice my floral tee ? I got that from a thrift shop at Panacan and notice my Iphone 6 ? wait I don't have Iphone 6 COL ( crying out loud ) haha .I mean notice my vintage stuffs? like the purse that i took from my mom,that kinda has that flower thingy going on and that looks so chic and cool at the same time ? and how about the classic watch ? Its actually my dads but its mine now .

So I like spending time at the mini forest in our school, of course with my bishies,Chatting and gossiping random stuffs and people ? ahaha . I like the feeling of serenity every time I'm there its like Forgetting about my problems and just chill for a bit.


So todays outfit is vintage, do you like vintage too? wanna know Hot Spots where you could find good oldyy stuff ? Contact me on facebook and lets go shopping hahah ! Okay, So I don't know if you like that wrap up, but that actually made me feel really comfortable today inspite of the hot weather. I'm planning to wear Tees more often since summer is approaching yey! So yeah thats it gotta go now toodle xoxo .

Slide Ice Floral Tee / Uniqlo light washed Pants / Blanc Moiz Black Bag / Sophia Pastel Shoes /Tomliz Accessories / Citizen watch /Rayban Sunnies /